Kokuu no Jutsu
Jutsu polega na wykonaniu czarnej chmury którą można dowolnie przenosić. Po czym wydzielić z niej łatwopalny olej.
Chakra: 7000
Mizu Kawarimi
Jest to po prostu wodna wersja Kawarimi, która pozwala użytkownikowi przetrzymać ataki poprzez zamiane w wodę. Przeciwnik trafiony czymkolwiek (nie wliczając raitonu, gdyż ten rani użytkownika niezależnie czy tej techniki użyje czy nie) w najgorszym wypadku cały zamieni się w kałużę po to tylko by po chwili wstać w tym samym miejscu i w takim samym stanie.
Chakra: 6000
Kirigakure No Jutsu
Technika wywodząca się z wioski ukrytej we mgle. Polega ona na wytworzeniu znacznych pokładów mgły która pokrywa pole bitwy ograniczając widoczność. Użytkownik jak i właściciele Byakugana, nie mają żadnego problemu w walce we mgle. Natomiast Sharingan ułatwia nam dostrzerzenie "zarysu" chakry przeciwnika we mgle.
Chakra: 10.000
Mizu Tensou no Jutsu
Jutsu polega na ukryciu się w dowolnym zbiorniku wodny (Nawet stworzonym przez siebie) Gdy tam jesteśmy nie możemy wykonywać żadnych technik.
Chakra: 5000
Taihoudan
Jutsu polega na wystrzeleniu z ust armatki wodnej pod dużym ciśnieniem co powinno spowodować powalenie przeciwnika bądź przyciśnięciu go do jakiegoś obiektu.
Chakra: 6000
Teppoudama
Technika polega na wystrzeleniu z ust małej kuli wody, która w locie zmienia postać w większą kulę wody. Zadając tym samym obrażenia.
Chakra: 5000
Offline