Klan Kouseki to klan posiadający władzę nad nową Naturą Chakry - Shoutonem (Elementem Kryształu). Jest on prawdopodobnie połączeniem Fuutonu, Dotonu i Suitonu. Członkowie klanu są w stanie krystalizować wilgoć z otoczenia, bądź wodę i transformować je w kryształ. Jest on bardzo twardy.
Shouton: Shuriken Ranbu
Ranga: D
Technika sprawia, że w okół nas zaczynają wirować kryształowe shurikeny które następnie z dużą szybkością są wyrzucane w losowych kierunkach przed nami.
5.000/25 shurikenów
Kesshou Rokakku Shuriken
Ranga: D
Posługując się mocą krystalizacji tworzymy w powietrzu shurikeny przypominające płatki śniegu, które możemy posłać w dowolnym kierunku przed nami w przeciwieństwie do Shuriken Ranbu, jednak są one wolniejsze.
6.000/18
Shouton: Suishou Tou
Ranga: D
Technika ta tworzy świetliste koło, z którego po wyciągnięciu ręki nad naszym nadgarstkiem pojawia się ostre i wytrzymałe ostrze. Minusem tej techniki jest fakt, że ostrza nie można przywołać na zawołanie, jednak nie zajmuje to zbyt wiele czasu.
8.000
Kesshou Karada
Ranga: C
Technika polega na pokryciu ciała (bądź jego części) kryształem. Kryształ jest jak niezwykle twardy, a trafienie wzmocnioną częścią ciała jest o wiele boleśniejsze. Spokojnie radzi sobie z odbijaniem zwykłych broni.
8.000 za kończynę
Kesshou Rokakku Shuriken: Ranbu
Ranga: C
Połączenie dwóch technik z rangi D, które łączą zalety obydwu, czyli możliwość wysłania ich w dowolnym kierunku jak i duża szybkość. Technika ta tworzy również wytrzymalsze shurikeny od swoich poprzedników.
8.000/ 10 shurikenów / zmiana ich kursu 2.000 za wszystkie
Kesshou Supaiku
Ranga: C
Jest to jutsu umożliwiające nam unieruchomienie przeciwnika. Kolce są dość grube i zbyt wolne, nie mające wystarczającego impetu, aby przebić wroga, dlatego technika ta nie służy do ataku. Ze względu na ową wadę przeciwnik musi stać w miejscu, aby możliwe było unieruchomienie go.
10.000
Shouton: Suishou Kyou
Ranga: C
Tworzymy cienkie, nefrytowe lustro. Można się nim osłonić, bądź wykorzystać do techniki Suishou Bunshin no Jutsu. Może również skutecznie działać do zmylenia przeciwnika po utworzeniu większej ilości luster.
8.000
Kesshou kurisutaruhoiru
Ranga: C
Technika pozwala nam stworzyć pierścień, w którym możemy się poruszać szybciej niż normalnie. Umożliwia on również przemieszczanie się po wodzie.
12.000
Kesshou Aojiroi
Ranga: C
Tworzymy spadające kryształowe pale, które można nakierować na przeciwnika, jednak gdy zaczną już spadać nie możemy zmienić toru ich lotu. Przydatnym połączeniem jest tutaj umiejętność przewidywania ruchów przeciwnika lub unieruchomienie go, np. za pomocą Kesshou Supaiku.
Shouton: Kurenai no Kajitsu
Ranga: B
Technika ta pozwala nam na zamknięcie w niej towarzysza. Nie krystalizuje go to, a jedynie tworzy kryształ w okół jego ciała, który chroni go przed technikami do rangi B.
15.000
Kesshou Kyodai Rokakku Shuriken
Ranga: B
Technika ta pozwala nam stworzyć niewielkich rozmiarów shuriken, który jednak po chwili powiększa się zyskując na wytrzymałości oraz ostrości. Jest to technika zdolna zabić nieopancerzonego wroga rozicnając go spokojnie na pół.
3.500
Shouton: Suishou Mori
Ranga: B
Tworzymy na swojej ręce wielką kopię z krystału. Bezpośrednie trafienie tym nieopancerzonego przeciwnika zapewne skończy się jego śmiercią.
18.000
Suishou Busnhin no Jutsu
Ranga: B
Po stworzeniu lustra za pomocą Shouton: Suishou Kyou worzymy kryształowe klony. Są one wytrzymalsze od zwykłych Kage Bunshinów, jednak nie dzielą one z nami chakry, mają swój określony koszt i nie są wstanie używać technik. Ich siła i wytrzymałość zależy od zaawansowania w technice Kesshou Karada.
Shouton: Suishou Rou
Ranga: B
Tworzymy "kryształowe więzienie". Złapany w nie przeciwnik nie może się z niego wydostać, potrzebuje pomocy z zewnątrz. Jeśli nie zna technik defensywnych, to już w krysztale może zginąć. Jeśli kryształ zostanie zniszczony, to i przeciwnik rozpryśnie się na kawałki kryształu. Technika aktywuje się z opóźnieniem, więc dobra reakcja może uratować nam życie. Wprawni ninja potrafiący dobrze manipulować chakrą są wstanie opóźnić ten proces skupiając swoją chakrę przed krystalizacją.
24.000
Shouton: Suishou Rokakkuchuu
Ranga: B
Technika polega na stworzeniu sześciu kryształowych pali. W środku pola, które tworzą pale, można unieruchomić dowolny cel, jednak jest to jedynie technika wyjściowa do Shouton: Suishouheki Hachi no Jin.
35.000
Shouton: Omiwatari no Jutsu (wymagana woda)
Ranga: B
Po użyciu tej techniki na wodzie w stronę przeciwnika zmierzają ostre, kryształowe kolce, po których spotkaniu nieopancerzony przeciwnik nie jest wstanie przeżyć.
18.000/ za 10 metrów
Suishou Meikyu no Jutsu
Tworzymy bardzo twardą kopułę z kryształu, w której możemy zamknąć przeciwnika. Zniszczyć ją może silna technika rangi B-A. Aby utworzyć ową kopułę należy wpierw stworzyć w 8 punktach kryształowe kwiaty, z których bariera zostanie zrobiona. Zależnie od odległości tych punktów od siebie stworzymy mniejsza lub większą barierę, jednak nie wpływa to znacząco na jej wytrzymałość.
38.000
Shouton: Hashou Kouryuu (wymagana woda)
Ranga: A
Jako zaawansowani w technikach kryształu użytkownicy nie mamy problemów z krystalizacją wody. Technika ta umożliwia stworzenie potężnego smoka po skrystalizowaniu wody. Jest wysoki na 5 metrów.
40.000
Shouton: Suishouheki Hachi no Jin
Ranga: A
Tworzymy duże, krystałowe więzienie, z którego jedynie potężni Shinobi mogą się wydostać(Jinchuuriki w stanach ogoniastych, bądź Przeklęci z włączonym CSem). Do tej techniki wymagane jest wcześniejsze użycie Shouton: Suishou Rokakkuchuu.
50.000
Kesshou seichou ibara
Ranga: A
Technika tworzy kryształowe ciernie, które podążają za przeciwnikiem. Nie są zbyt wytrzymałe, jednak jeżeli nie zostaną stłamszone w zarodku i zdążą się rozrosnąć, będą się wciąż regenerować zużywając chakrę użytkownika i goniąc oponenta.
35.000 / 6.000 za turę
Shouton: Kesshou Gokakurou
Ranga: S
Za naszą inicjatywą z ziemi wystrzeliwują kryształowe kolce. Jeśli złapiemy w nie przeciwnika, to zostanie on w nich zamknięty, a potem rozkruszony wraz z kryształem. Wprawni ninja potrafiący dobrze manipulować chakrą są wstanie opóźnić ten proces skupiając swoją chakrę przed krystalizacją.
Koszt nienznany
Shouton: Suishouheki Kekkai no Jutsu
Ranga: S
Dzięki tej technice możemy się schronić kryształową tarczą przed silnymi atakiem. Taką ścianę można zniszczyć, jednakże trzeba atakować bezustannie i używając silnych technik. Ściana regeneruje się kosztem Chakry użytkownika.
Koszt nienznany
Shouton: Hishin no Yaro
Ranga: S
Tworzymy w powietrzu klatkę, która unosi się, ale nie jest wstanie się poruszać. Będąc w niej możemy stworzyć promień Chakry, a jeśli trafimy nim cel, to ten zostanie skrystalizowany. Technika zapewnia nam również tak silną ochronę jak Shouton: Suishouheki Kekkai no Jutsu.
Koszt nienznany
Kesshou Kei u Ebu
Ranga: S
Najpotężniejsza technika tego klanu pozwalająca na krystalizację powietrza. Dzięki tej technice możemy bezproblemowo pozbyć się wrogów z naszego otoczenia, tych większych i mniejszych.
Koszt nienznany
Ostatnio edytowany przez Otoshi (2014-06-16 18:09:13)
Offline