Każda Statystyka na forum posiada ściśle określone zastosowanie:
* Siła - Rzadko kiedy shinobi są mięśniakami, ale słabi nie są. Siła jest mimo wszystko przydatna, gdyż co zrobimy gdy jesteśmy super szybcy, ale za słabi by coś zrobić przeciwnikowi. Dzięki sile możemy podnosić więcej przedmiotów i cięższe.
* Szybkość - określa naszą szybkość poruszania się, zdolność do uników, a także to, jak szybko zadajemy ciosy. Także w małym stopniu wpływa na to, z jaką szybkością składamy pieczęcie.
* Zręczność - odpowiada za uniki ciosów przeciwników; aby uniknąć czyjegoś ataku musimy mieć więcej punktów tego atrybutu niż on ma szybkości;
* Wytrzymałość - określa naszą odporność na obrażenia, jakie zada nam przeciwnik. Shinobi z małą wytrzymałością zginie, bądź straci przytomność po otrzymaniu mniejszych obrażeń niż shinobi z wysoką wytrzymałością.
*Zmysły - Jak sama nazwa wskazuje, uwarunkowuje to, jak sprawne są nasze zmysły. Shinobi z większą ilością punktów wydaną w tę statystykę, będzie na przykład lepiej słyszał wroga skradającego się w pobliżu, lub choćby widział na dalsze odległości.
* Właściwości Chakry - Określa to, jak dobrze, i w jakim tempie potrafimy kumulować chakrę, oraz rozprowadzać ją po ciele. Im większa statystyka, tym lepiej radzimy sobie z nauką nowych jutsu. Odpowiada także za to, jak dobrze radzimy sobie z manipulacją Naturą Chakry. Im więcej punktów zainwestowanych w tą statystykę, tym szybciej radzimy sobie z opanowywaniem jutsu żywiołowych. Punkty tego atrybutu zwiększają również rezerwy chakry danego Shinobi. 1pkt = 500 chakry
Offline
Statystyki Główne
Siła - określa to, jak duże rany zadamy przeciwnikowi, i jak głęboko sięgające. Im większa siła, tym bardziej poszkodowany po ataku będzie przeciwnik.
Szybkość - określa naszą szybkość poruszania się, zdolność do uników, a także to, jak szybko zadajemy ciosy. Także w małym stopniu wpływa na to, z jaką szybkością składamy pieczęcie.
Wytrzymałość - określa naszą odporność na obrażenia, jakie zada nam przeciwnik. Shinobi z małą wytrzymałością zginie, bądź straci przytomność po otrzymaniu mniejszych obrażeń niż shinobi z wysoką wytrzymałością.
Zmysły - Jak sama nazwa wskazuje, uwarunkowuje to, jak sprawne są nasze zmysły. Shinobi z większą ilością punktów wydaną w tę statystykę, będzie na przykład lepiej słyszał wroga skradającego się w pobliżu, lub choćby widział na dalsze odległości.
Statystyki Poboczne
To statystyki, które wymagane są do nauczenia się niektórych jutsu. Przykładowo, do opanowania techniki "Rasenshuriken" wymagana jest odpowiednia ilość zainwestowanych punktów w Kontrolę Chakry oraz Manipulację Chakrą.
Kontrola Chakry - Określa to, jak dobrze, i w jakim tempie potrafimy kumulować chakrę, oraz rozprowadzać ją po ciele. Im większa statystyka, tym lepiej radzimy sobie z nauką nowych jutsu.
Manipulacja Kształtem - Statystyka ta określa to, jak dobrze radzimy sobie z manipulacją Naturą Chakry. Im więcej punktów zainwestowanych w tą statystykę, tym szybciej radzimy sobie z opanowywaniem jutsu żywiołowych.
Offline