Nara
Klan Nara(奈良一族, Nara Ichizoku) - słynący ze swojej inteligencji klan z Konohy, jest źródłem największych strategów w historii, pochodzą z niego m.in. Shikamaru, który podczas czwartej wielkiej wojny był zastępcą Kazekage podczas bitwy, czy Shikaku, który był głównym strategiem w tejże wojnie. Klan też był również znany za swoją wielką księgę medyczną, w której znajdowały się przepisy na przeróżne medykamenty, nawet na sekretne pigułki klanu Akimichi. Niestety po wielkiej wojnie gdzieś zaginęła(ale kto wie, może uda się komuś ją odnaleźć)
Kekkei Genkai:
Kontrola Cienia
Opis: Unikalną zdolnością klanu Nara, jest kontrola nad własnym cieniem. Potrafią oni za pomocą własnego cienia, zupełnie obezwładnić przeciwnika, "połączyć" ich ze sobą, a na wyższym poziomie zaawansowania nawet zabić jednego, lub nawet kilku przeciwników. Jednakowoż nie jest to zbyt skuteczne bez źródła światła, które rzucałoby cień, który moglibyśmy wykorzystać. Techniki także posiadają ograniczony zasięg działania, zazwyczaj zależny od cienia jaki znajduje się w okolicy, a także od naszej kontroli nad chakrą.
Bonusy: Najważniejszym bonusem przynależności do klanu Nara jest ich wrodzona inteligencja, co daje im niewielkie ułatwienie przy trenowaniu zmysłów.
Kagemane no Jutsu:
Koszt Nauki:500 Pkt. Doś.
Jest to podstawowa technika tego klanu. Polega ona na skupieniu chakry w swoim cieniu i przejęciu na nim kontroli, następnie możemy go wydłużyć na znaczną odległość, zależną od siły źródła światła, która zapewnia nam cień, od naszej kontroli chakry, a także od ewentualnych, innych cieni, w których moglibyśmy przedłużyć swój własny. Sama technika ma na celu połączenie się z cieniem oponenta, co umożliwia nam przejęcie nad nim kontroli, dzięki czemu każdy ruch wykonywany przez nas, jest wykonywany również przez przeciwnika. Technika głównie służy do dywersji i umożliwieniu sojusznikom na dobicie obezwładnionego przeciwnika. Technika również może zostać użyta na wielu przeciwnikach jednocześnie, jednak to wymaga większego doświadczenia. Przy odpowiedniej wprawie daje nam możliwość złapania do 10 przeciwników na raz, jednak musimy być świadomi, że z każdym nowym odłamem w cieniu musimy zapłacić więcej chakry niż za poprzedni.
Chakra:1,000 inicjacyjnie + 25% więcej za każdy odłam. 250x1 za turę utrzymania na jednym przeciwniku(500 za dwóch, 750 na trzech etc.)
Kagemane Shuriken no Jutsu
Koszt Nauki: 1.000 Pkt. Doś.
Wymyślona przez sławetnego Shikamaru technika, która wymaga wykorzystania broni kondensującej chakre (np. kastety Asumy). Polega na skupieniu swojej chakry w danej broni i trafieniu nią w cień nieprzyjaciela. Jeśli broń się wbije w cień technika natychmiastowo paraliżuje właściciela cienia. Technika jest skuteczna przez około 5 tur, lub do czasu zniknięcia cienia albo wyjęcia z niego broni.
Chakra:2.500
Kage–Kubishibari no Jutsu
Koszt Nauki: 1.500 Pkt. Doś.
Technika ofensywna klanu Nara. Myśleliście pewnie, że takowych nie posiada, co? A jednak. Jest to technika następcza do Kagemane no jutsu i może być wykonywana tylko, jeśli złapaliśmy przeciwnika naszym cieniem. Stosunkowo prosta technika, polega na skupieniu chakry na swoim cieniu znajdującym się w cieniu przeciwnika, a następnie wytworzeniu z niego dłoni która wije się po ciele przeciwnika(ewentualnie naszym) i zadaniu mu fizycznych obrażeń. Jednak głównym i najefektywniejszym sposobem wykorzystania tej metody jest uduszenie przeciwnika. Technika ma jednak swoje minusy. Z każdą turą, a także im większa odległość od przeciwnika, tym technika jest słabsza, a staje się zupełnie nieskuteczna przy odległości około 100 m. Jeśli przeciwnik znajduję się w polu rażenia, i przejdziemy od razu do duszenia, to trzeba średnio 3 tur na uduszenie go. W tym czasie przeciwnik nie jest w stanie wydobywać z siebie dźwięków. Krótko mówiąc, cicha śmierć.
Chakra:3.500
Kage Nui no Jutsu
Koszt Nauki: 2.000
Druga technika ofensywna klanu Nara. Służąca głównie do obezwładnienia technika, powoduje przekształcenie naszego cienia w kilka ostrych igieł. które przebijają obezwładnionego przeciwnika a następnie wbijają się w ziemie przyszywając go do niej. Przeciwnik w ten sposób potraktowany nie jest w stanie się ruszyć, tak długo jak posiada cień. Technika nie może być utrzymana dłużej niż 5 tur, ale jest to wystarczający czas, by członek klanu Nara, bądź jego towarzysze wymyślili plan działania.
Chakra: 5.000
Kageyose no Jutsu
Koszt Nauki: 1.750
Technika polegająca na wytworzeniu cienkiej macek z cienia, które służą do podnoszenia i przyciągania bądź odsuwania przedmiotów. Macki są na tyle cienki, że mogą przechodzić przez niewielkie otwory. Z ich pomocą można np. odzyskać broń użytą do Kage Shuriken no Jutsu, oczywiście po uprzednim połączeniu się z cieniem przeciwnika. Bardziej doświadczeni użytkownicy, mogą nawet rzucać przedmiotami za pomocą tych macek.
Chakra: 1.500
Kuro Higanbana
Koszt Nauki: 1.500
Technika ta używana jest po Kage nui no Jutsu. polega na przemienieniu naszego cienia w coś na kształt gwiazdy, tak że wiele odłamów cienia wystrzeliwują po ziemi wokół nas i chwytają wszystkich przeciwników w najbliższej okolicy(zależnie od wkładu chakry, odległość ta jest różna, przy minimalnej odległości 25m)
Chakra: 1.500 za 25m +500 za każde 5m dodatkowe
Offline